Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/nikosltv/nikos-ltv.lviv.ua/www/app/models/wl_cache_model.php on line 17
Курси контекстної реклами у Львові. Ціни, програма, відгуки|NIKOS-LTV
+38 067 940 84 77 +38 066 673 44 41 facebook Menu

Практичний курс контекстної реклами

Початок курсу: 2020-07-13

Знижка -40%
Практичний курс контекстної реклами

Якщо ви хочете освоїти професію PPC фахівця або розібратися, як знайти грамотного PPC, ми допоможемо вам з цим.

 

Практичний курс контекстної реклами з навчанням на вашому проекті

PPC фахівець - фахівець з контекстної реклами. Оскільки контекстна реклама це базовий інструмент інтернет-маркетингу, який дозволяє залучати «теплий трафік» на сайт, то РРС фахівець залучає на сайт тих, хто з найбільшою ймовірністю стане клієнтом сайту. Контекстна реклама сьогодні, це дуже ефективний інструмент просування, який при грамотному налаштуванні дозволяє швидко підвищити прибуток компанії або бізнесу. Якщо ви хочете освоїти професію PPC фахівця або розібратися, як знайти грамотного PPC, ми допоможемо вам з цим.

 

Що повинен знати фахівець з контекстної реклами?

Хороший PPC фахівець (фахівець з контекстної реклами) повинен знати і вміти:

 

- збирати семантичне ядро ​​рекламних кампаній;

- виокремлювати мінус-слова;

- розуміти логіку побудови аккаунта і рекламних кампаній;

- знати, як групувати ключові слова в групи оголошень;

- писати рекламні тексти оголошень;

- вміти налаштовувати стратегії призначення ставок,

- зменшувати витрати на рекламу;

- налаштовувати ремаркетинг;

- вміти розраховувати рекламний бюджет і ROI;

- проводити ефективний аналіз результатів рекламних кампаній з подальшою оптимізацією;

- вміти складати маркетингові стратегії та менеджити власні проекти;

- грамотно вести комунікацію із клієнтами та складати комерційні пропозиції.

Кому будуть корисні курси контекстної реклами?

  • Новачкам

Якщо ви вирішили розвивати себе абсолютно в новій галузі і отримати нову спеціальність, яка користується попитом на ринку праці та якщо ви любите постійний розвиток.

  • Маркетологам

Якщо ви стартапер, маркетолог, власник проекту, менеджер з реклами, фрілансер і ваша мета підняти продажі за допомогою можливостей та переваг контекстної реклами.

  • Власникам бізнесу

Ви навчитеся контролювати підрядників, правильно розподіляти свій рекламний бюджет, краще розуміти свою ЦА. Таким чином, ви зможете оптимізовувати свої витрати на маркетинг та ефективно просувати свій бізнес в інтернеті.

Результат після закінчення курсу

Якщо ви власник бізнесу Ви зможете: 

  • Самостійно просували власний проект;
  • Збільшити власний дохід та кількість щоденних заявок;
  • Професійно наймати та контролювати кваліфікованих підрядників.

 

Якщо ви спеціаліст по Google Ads Ви зможете:

  • Навчитись користуватись основними рекламними інструментами контекстної реклами: Google Editor, планувальником ключових слів, Google Analytics та ін.;
  • Отримати повну картину функціоналу і можливостей Google Ads;
  • Успішно скласти екзамен для сертифікації Google Ads;
  • Виконувати KPI замовника або компанії;
  • Підвищити особистий дохід до 1000$ та більше.

курси контекстної реклами (Львів)

ОБИРАЙ КУРС, ЯКИЙ ПІДІЙДЕ САМЕ ТОБІ!

-40%

онлайн навчання

Онлайн навчання, проходить у денний та вечірній час, а також у вихідні дні.

Вартість (80 годин.) 9700грн. 5800грн

-40%

1. Денний інтенсивний курс

навчання триває два тижні (80 академічних годин), з понеділка по п’ятницю, з 10.00 год. – 17.00 год. (обід з 13.00 год. по 14.00 год.).

Вартість (80 годин.) 9700грн. 5800грн

-20%

2. Денний поглиблений інтенсивний курс

навчання триває три тижні (120 академічних годин), з понеділка по п’ятницю, з 10.00 год. – 17.00 год. (обід з 13.00 год. по 14.00 год.).

Вартість (120 годин.) 14800грн. 11800грн

-40%

3. Вечірній курс

навчання триває 2.5 місяці, тричі на тиждень з 19.00 год. – 21. 00 год.

Вартість (2,5 місяці) 9700грн. 5800грн

-40%

4. Курс у вихідні дні

навчання проходить по вихідних днях, двічі на тиждень у суботу та неділю з 10.30 год. – 17.00 год.

Вартість (80 годин.) 9700грн. 5800грн

Програма навчання

Контекстна реклама та інструмент Google Ads Програма курсу:

1. Вступ

+
  • Огляд можливостей і переваг інструменту Google Adwords
  • Види контекстної реклами
  • Типи рекламних кампаній
  • Поняття пошукової та медійної мережі
  • Створення на первинне налаштування облікового запису.
  • Проектування рекламної кампанії
  • Вибір правильної стратегії при створенні рекламної кампанії
  • Чеклист перед запуском рекламних кампаній
  • 2. Підбір семантичного ядра

    +
  • Типи ключових слів, типи запитів
  • Ефективна робота з інструментом “Планувальник ключових слів”
  • Правила збору повноцінного семантичного ядра.
  • Кластеризація ключових слів.
  • Прогноз рекламного бюджету.
  • Поняття мінус-слів та робота з модифікаторами відповідності.
  • 3. Створення та налаштування рекламних кампаній в пошуковій мережі

    +
    Тонкощі налаштувань на рівні рекламної кампанії в пошуковій мережі. Групи оголошень. Критерії поділу на групи.
  • Стратегія призначення ставок.
  • Правила створення ефективних оголошень.
  • Адаптивні пошукові оголошення та динамічні вставки ключових слів.
  • Робота з розширеннями.
  • Секрети ціноутворення. Як знизити вартість кліку і розміщуватися вище.
  • 4. Створення та налаштування рекламних кампаній в Медійній мережі

    +
  • Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості.
  • Формати і типи оголошень.
  • Правила створення ефективних оголошень.
  • Налаштування таргетингу. Створення аудиторій.
  • Мінус-таргетинг, виняток місць розміщення.
  • 5. Ремаркетинг та динамічний ремаркетинг. Товарна реклама. Використання редактора Adwords Editor

    +
  • Особливості налаштування ремаркетингу.
  • Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google.
  • Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google.
  • Чеклист налаштування товарної реклами.
  • Можливості та робота в Adwords Editor.
  • 6. Google Analytics та Google Tag Manager. Вебвізор.

    +
  • Основні метрики Google Analytics для маркетолога.
  • Самостійне підключення до сайту Google Analytics та Google Tag Manager.
  • Інтеграція даних Google Adwords і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу та ін.
  • Налаштування базових цілей в Google Analytics за допомогою Google Tag Manager.
  • 7. Відстеження ефективності та оптимізація рекламних кампаній. KPIs

    +
  • Визначення KPIs бізнесу і реклами.
  • Показники трафіку.
  • Формування звітів.
  • 8. Заняття на біс. Фінальний тест.

    +
  • Детальний розбір обраної теми.
  • Налаштування рекламної кампанії у довільній тематиці.
  • Заявка:

    Залишіть заявку і ми зв’яжемось з Вами протягом 15хв. в робочий час з 10:00 до 22:00 з пн-сб.